Ulligt - mindre gulligt?

Bims egna lilla stickiga blogg, som många har efterlyst här ute. När kommer det att bli lite mer stickigt hos dig då? Ja, passar väl bra nu på det nya året, 2006.

söndag, mars 26, 2006

Det stickas, och stickas och...

... stickas. Därför är det lite tyst här nu, :). Krymphönan är på G, och kycklingar också. Det ska bli påskhare/påskharar, babytröja, och jag vet inte allt... En Påskbasar är det den 1april... och Stickcafé var jag på i stan här i tisdags... deras allra första!!! och de kommer att köra varje tisdag om intresse finns, hm. Men, nu på tisdag blir det nog Karlstad och Moebius, :o)

Hittade till något som detta på nätet, de där formulären som man bara måste testa, hihihi. Och vad hände då??? Jo, detta, hihihi.







What kind of yarn are you?




You are Merino Wool.You are very easygoing and sweet. People like to keep you close because you are so softhearted. You love to be comfortable and warm from your head to your toes.
Take this quiz!








Quizilla |
Join

| Make A Quiz | More Quizzes | Grab Code




Jaha, och varför är jag alltid på jakt efter liknande garner. Älskar dem, men får som oftast bara stå och klämma på dem när jag väl hittar dem, suck.
Frågan är sedan då, det viktigaste egentligen. Stämmer texten in på mig, verkligen??? Hm, jag själv kanske inte är rätt person att avgöra det. Undrar om någon jag verkligen känner läser detta och kan lämna rapport, hm...

Må så gott här ute, jag återgår till stickorna, och till en virknål... Urk, jagar det i bambu eller plast också, suck. Varför kan de inte finnas tillgängligt??? Och varför bara i grovlek över 5,5 om det råkas hittas... Hur ofta används det, hm. Kram på er mina vänner där ute!!!